„Lucrarea este formulată și adaptată în registrul benzilor desenate, urmând să fie transpusă pe suportul neconvențional al acoperișului vaporașului. Conceptul este o alegorie a unui narativ pe care Bega îl descrie coborând prin cadranele existente, trecând astfel prin etape istorice, venind din partea de sus care reprezintă momente din trecut, cu elemente din perioada respectivă (cel mai evident fiind turnul de apă). Coborând avem elemente ale manifestărilor prezente (biciclistul, canotorul, D’arc la mal), care punctează astfel o transformare a ceea ce se desfășoară de-a lungul acestui punct de legatură, Bega. Imaginea de ansamblu, la o privire mai atentă printre marginile care delimitează cadranele de bandă desenată, este un fragment de chip, în partea de jos aflându-se o lentilă în care putem vedea scena compusă din oameni dintr-un viitor, poate cyberpunk (în registrul stilistic care mă caracterizează), un fel de a treia instanță temporală a acestui narativ de pe Bega. Am ales un fragment al unui chip ca o referință la componenta cea mai importantă din ecuație, componenta umană, fără de care nimic nu s-ar fi întâmplat.”
— Robert OBERT